Ulotki

Ulotki

Wiele badań i statystyk pokazuje, że pomimo dynamicznego rozwojowi technik cyfrowych i mediów, tradycyjne formy reklamy w dalszym ciągu są uznawane za skuteczną i ciekawą formę promocji. Pomimo upływu lat ciągle są chętnie wykorzystywanymi narzędziami, które służą dotarciu do potencjalnego klienta i stworzeniu oryginalnego wizerunku na rynku.

Klasycznym narzędziem prezentacji oferty firmy, oferowanych usług i produktów, jest niezmienne ulotka. Wiele przeprowadzonych ankiet ujawniło, że w ponad połowie gospodarstw domowych znajdują się różne ulotki. Z kolei niemal 80 procent osób zaznajamia się z prezentowaną na ulotce treścią, chociaż pobieżnie.

W przypadku zamieszczania reklamy w mediach elektronicznych nierzadko zostaje ona blokowana albo zostaje przefiltrowana przez programy antyspamowe, co sprawia, że nie ma możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Co więcej, pomimo rozwoju mediów elektronicznych, w dalszym ciągu są osoby bez stałego i nielimitowanego dostępu do sieci. Nie umieją, nie chcą lub nie mogą korzystać z zasobów Internetu. A przecież osoby o niższym statusie ekonomicznym i osoby starsze także są potencjalnymi nabywcami produktów i odbiorcami ofert.

Aż 60 procent ankietowanych stwierdziło, że zupełnie nie zwraca uwagi na reklamy wyświetlane podczas oglądanych programów w telewizji. Warto wiedzieć, że nie każda usługa i produkt jest odpowiedni do prowadzenia takiej promocji. Reklamy telewizyjne są odpowiednie dla towarów konsumpcyjnych, jak środki czystości i artykuły spożywcze.

Mniej efektywne może być kierowane w telewizji ofert do firm i reklamowanie skomplikowanych usług i produktów, które wymagają dokładnych objaśnień i dużo większej ilości czasu antenowego. Reklama w telewizji będzie także nieodpowiednim rozwiązaniem w przypadku kierowania oferty na rynek lokalny oraz do specyficznej i wąskiej grupy odbiorców. Nie sprawdzi się także w przypadku osób dysponujących ograniczonym budżetem.

Jakie zatem płyną korzyści ze stosowania jednej z najbardziej tradycyjnych i prostych narzędzi marketingu, jaką jest ulotka? Zaletę stanowi cena, ponieważ ulotka jest relatywnie tania. Koszty produkcji, tak jak i koszty dystrybucji nie są zbyt duże. Taka forma promocji nie wiąże się z dużymi nakładami czasu i pracy. Reklamę w takiej formie można wykonać w dosyć szybkim czasie, co nie wiąże się z większymi komplikacjami. Ulotkę można roznosić jednocześnie w kilku albo i kilkunastu miejscach równocześnie. Zostawiana w skrzynce pocztowej, na wycieraczce pod drzwiami, za wycieraczką samochodu albo wręczana do ręki – bezpośrednio dociera do potencjalnego odbiorcy.

Na papierze w niezbyt dużym formacie można zawrzeć dużą ilość informacji. Pomimo małych rozmiarów, ulotki stwarzają wiele możliwości zastosowania różnych form, kolorów i przekazu. Co ważne, ulotki są dosyć trwałe, a konsument w dowolnym momencie zapoznać się z ich treścią i w dowolnym miejscu – bez presji i nacisku. Ulotkę można również przechowywać oraz wracać do niej wielokrotnie (np. do danych adresowych firmy, menu restauracji czy oferty promocyjnej).

W każdym większym mieście można znaleźć agencję reklamową oraz drukarnie, ale realizację ulotek warto oddać w ręce profesjonalistów. Konkurencja jest ogromna, szczególnie w aglomeracjach, a przecież nie warto, by druk zginął niezauważony wśród stosu podobnych ulotek. Jeżeli podjąć decyzję o zainwestowaniu w taki typ promocji, sprawdź naszą ofertę. Wykonamy oryginalny i niebanalny projekt dopasowany do grupy docelowej, specyfiki usług i marki.

Będziemy starać się zaskoczyć odbiorcę, zaproponujemy indywidualne rozwiązania, które zapewnią wysoki wskaźnik konwersji i zwiększą skuteczność ulotki. Broszury, które kreują specjaliści, są nieprzeciętne i wyraziste, a zarazem ładne i dopracowane w każdym detalu. Owocna współpraca zespołu copywriterów i grafików pozwoli uzyskać spójną koncepcję, w której strona wizualna i treść ze sobą korespondują, świetnie się dopełniając. Siedziba naszej firmy jest w Lublinie, tutaj też powstają wszelkie projekty powierzone nam przez klientów z całej Polski.

Zamów wybraną usługę!