Reklama zewnętrzna

Narzędziem promocji, w którym tkwi bardzo duży potencjał, jest reklama zewnętrzna.

Cechuje się prostotą, bezpośredniością i dużą atrakcyjnością. Opiera się na stosunkowo prostym, symbolicznym przekazie i przedstawieniu produktu w sposób zwracający uwagę. Firmy nie rezygnują z jej stosowania, ponieważ stwarza możliwość częstego kontaktu odbiorców z nośnikami zamieszczonymi w przestrzeni publicznej. Powszechność jej stosowania oraz popularność nie zaburzyły negatywne głosy ani wojna o miejski krajobraz, która bardzo szeroko rozlała się wśród społeczeństwa.

Co ważne, wartość rynku reklamy zewnętrznej w naszym kraju ciągle rośnie i chociaż połowa Polaków wyraziła głos sprzeciwu wobec samowoli architektonicznej w otoczeniu, to jednak ponad 75 procentów osób badanych przez TNS Polska podjęłoby decyzję o zamieszczeniu baneru reklamowego na budynku swojego domu, jeżeli ten fakt wiązałby się z uzyskaniem wynagrodzenia. Zatem więc perspektywa sektora Out Of Home (OOH) nie jest jednoznaczna, jednak specjaliści wróżą jej dalszy rozwój.

Wszystkie osoby, które przepowiadały szybki koniec obecności reklamy zewnętrznej, powinni posypać głowę popiołem, ponieważ mylili się. W europejskich krajach wrosły już w miejski krajobraz citylighty montowane na ekranach LED. W Polsce jeszcze jest za wcześnie na takie rozwiązania, ale o przecież o odniesieniu sukcesu przez reklamę zewnętrzną nie decyduje przecież zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych, ale także innowacyjność i kreatywność twórców.

Przekaz reklamowy ma odbiorców zaangażować, skłonić do podjęcia interakcji, wzbudzić w nich zaciekawienia albo zainspirować. Wymienione rzeczy są jednymi z najważniejszych wyzwań, z którymi musi zmierzyć się sektor OOH.
Pojawiające się negatywne emocje związane z reklamą w przestrzeni publicznej bywają efektem zbyt dużej swobody sponsorów, braku reakcji i regulacji prawnych ze strony władz, a także niefrasobliwości. Nic dziwne, że natarczywy i irytujący przekaz nie jest mile odbierany przez odbiorców.

A przecież reklama zewnętrzna ma możliwość dobrego komponowania się z otoczeniem, stania się elementem sztuki ulicznej oraz zachwycać odbiorców kreatywnością. Ma doskonałą szansę na dodanie uroku nieco mniej atrakcyjnym ulicom, szarym skwerom i smutnym rejonom miasta. Powinna urzekać odbiorców unikalnością i nieszablonowością, a nie obezwładniać natłokiem i brzydotą.

W jaki sposób należy stworzyć reklamę zewnętrzną, która trafi do odbiorcy, ale go nie zniechęcić? Warto oddać to zadanie w ręce profesjonalistów, którzy od podszewki znają daną branżę, mają szerokie i wieloletnie doświadczenie, a jednocześnie mają głowy pełne pomysłów i są zaangażowani w swoją pracę. Gdzie można ich znaleźć? Z całą pewnością przy ul. Fantastycznej 8/1a w Lublinie.

Zamów wybraną usługę!