Papier firmowy
List od wspólnika, faktura od podwykonawcy, wyciąg z konta bankowego, kartka z życzeniami na święta, zaproszenie na spotkanie – cały czas jesteśmy zalewani korespondencją różnego typu.
Chociaż wydawałoby się, że pisanie listów zamarło, znikło z realu i zostało wyparte przez SMS-y, MMS-y oraz e-maile, to do naszych skrzynek pocztowych i na biurka trafiają wciąż duże stosy kopert, pism, listów i innych przesyłek. Część tej korespondencji zostaje przejrzana pobieżnie albo w ogóle, by zaraz wylądować w koszu. Niektóre z listów są istotne, spodziewane, z ich treścią się zapoznajemy, ponieważ tak się należy.
Co wpływa na to, że jedne firmy sprawiają wrażenie godnych zaufania, a do innych podchodzimy obojętnie? Z reguły nadawca listu ma bardzo mało czasu, aby przekonać odbiorców do swoich usług i produktu. Tak samo, jak przy pierwszym kontakcie, dużą rolę odgrywa opakowanie, czyli wygląd. Dużo częściej wybierzemy coś, co jest ładne i estetyczne. Przekonujący jest bardziej gustowny krój czcionek, profesjonalne wykończenie, jakość papieru, eleganckie wykończenie. Dlatego też dysponowanie papierem firmowym niesie za sobą dużo dobrych korzyści, bez względu na rozmiar biznesu.
Atrakcyjny, odpowiednio zaprojektowany papier firmowy podnosi w dużym stopniu wiarygodność firmy, jej prestiż i sprawia, że korespondencja wygląda zachęcająco. Klient, który otrzymuje pismo na odpowiednio przygotowanym papierze traktuje partnera biznesowego z powagą, przypisuje marce dużą renomę i nadaje produktowi dużą jakość.
Posiadanie papieru firmowego jest czymś standardowym w dużych firmach międzynarodowych, więc nawet w przypadku zarządzania małym przedsiębiorstwem, możesz poczuć się jak rekin czy ważny zawodnik w branży.
Co więcej, papier firmowy jest jednym z narzędzi, dzięki którym można budować spójny wizerunek firmy. Wystarczy jedno spojrzenie na pismo, ofertę i już wiadomo, jakie jest logo i jaki brzmi adres strony internetowej. Brzmi ciekawie?
Zapraszamy wszystkich do naszej siedziby w Lublinie i do kontaktu za pośrednictwem poczty tradycyjnej albo za pośrednictwem maila czy telefonu. Papier firmowy wykonamy od samego początku do końca: opracujemy koncepcję, wykonamy projekt i zlecimy druk.