Foldery – reklamowe / promocyjne
Starszym kuzynem ulotki, choć nieco większym i bardziej pojemniejszym, jest folder. W dalszym ciągu stanowi jedno z najskuteczniejszych form reklamy. Po wielkim zachwycie wywołanym tym, ile możliwości prowadzenia działań marketingowych stwarza Internet, doszło do zauważalnego zwrotu w stronę klasycznych metod promocji. Broszury, foldery, ulotki i katalogi znowu cieszą się popularnością, ponieważ wielu prezesów mniejszych i większych firm zauważyło zdecydowaną przewagę nad kampaniami AdWords czy w social media.
Jak wiadomo, każde działania promocyjne wymagają odpowiedniego zaplanowania. Niestety, życie ulotek i folderów nie jest zbyt długie. Wręczanie ich w nieodpowiednim czasie i miejscu sprawia, że kończą w koszach na śmieci zlokalizowanych w pobliżu. Jednak nie jest tak za każdym razem, ponieważ zdarza się, że niektóre są zabierane do biura, domu albo w miejsce, w którym można je na spokojne poczytać. Inne są przypinane do tablicy korkowej albo lodówki czy przechowywane w podręcznej szufladzie. Dzieje się tak, ponieważ oferta jest interesująca, sprosta naszym potrzebom i odpowiada naszym preferencjom.
Nie można do końca wierzyć osobom, które twierdzą, że ulotki i foldery są przeżytkiem. Takie tradycyjne materiały promocyjne mają szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców i przy niedużym nakładzie finansowym. Co więcej, sprawdzają się wśród tych osób, które z dystansem podchodzą do nowej technologii, niechętnie z niej korzystając.
Dla przeprowadzenia skutecznej akcji promocyjnej z wykorzystaniem folderów bardzo ważne jest zadbanie o kwestie estetyczne. Nie bez znaczenia jest rodzaj wykończenia, jakość i grubość papieru, dokładne falcowanie arkusza oraz kolory zwracające uwagę. Nie ma osoby, która nie lubi luksusowych i ładnych rzeczy, albo takich, które sprawiają wrażenie luksusowych.
O skuteczności stosowania folderów może przesądzić także forma prezentu. Kto nie korzysta z kuponów rabatowych, kodów promocyjnych i zniżek? Sprytny upominek w postaci takiego folderu może zwrócić Ci się z nawiązką, ponieważ klient czekający na zniżki, to klient lojalny i wierny.
Ważna jest kwestia tego, co ma być reklamowane. Niestety, nie wszystkie usługi i produkty będą wdzięcznym obiektem do promowania w formie folderu. Warto zdać sobie z tego sprawę, zanim zostanie zlecony druk folderu. Profesjonaliści z naszej firmy stworzą profesjonalny projekt folderu reklamowego albo ulotki.
Zapraszamy do kontaktu. Nasza siedziba znajduje się w Lublinie, ale realizujemy także zlecenia złożone w formie on-line.