Wizytówki
Jeden z najważniejszych elementów Twojego wizerunku i Twojej firmy to wizytówka. Wiele osób wystarczająco nie docenia znaczenia tego małego kartonika. Sięga po pierwszy model skraju, zapełniając nadmiarem zbędnych informacji, pomijając kwestie estetyczne.
Wiele osób zapomina o tym, że wywierane na potencjalnym kliencie czy kontrahencie pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie dla przyszłej współpracy. Dzięki temu można zaprezentować nie tylko własną sylwetkę, ale także naszą firmę, przekazując najważniejsze dane.
Wizytówka stwarza szansę na przedstawienie siebie w lapidarny sposób, wyrażenie tego, kim jesteśmy i czym się zajmujemy, czym zajmuje się nasza firma i jaką zajmujemy w niej pozycję. Jednakże oprócz spełniania tych podstawowych funkcji, wygląd wizytówki zdradza nam coś więcej. Definiuje rodzaj prowadzonej działalności, określa zajmowaną pozycję. W dużym stopniu wpływa na to, jak postrzegają nas inni. Inną formę ma wizytówka pana mecenasa, a inna pani masażystki. Z tego względu ważne jest dostosowanie kolorystyki, charakteru i formy wizytówki do wizerunku, który chcemy kreować i branży, z którą jest związana nasza działalność.
Techniki drukarskie stosowane współcześnie stwarzają niemal nieograniczone możliwości. Można wybierać spośród szerokiej gamy kolorów, kształtów, stylów czcionek, rozmiaru, metod wydruku, rodzaju papieru oraz technik wydruku. Tworzywem najczęściej wybieranym do drukowania wizytówek jest papier z różnym wykończeniem (laminowany folią matową albo błyszczącą, satynowany, gładki oraz ozdobny), a także o różnej gramaturze. Coraz więcej osób sięga po bardziej trwałe materiały, trwalsze, mniej tradycyjne, które świetnie nawiązują do profilu działalności firmy i pozwalają się wyróżnić. Dlatego też można coraz częściej spotkać wizytówki wykonane z plastiku, drewna, metalu, gumy, bawełny, a nawet i jadalnych komponentów. Część osób odchodzi od standardowego rozmiaru (90 mm x 50 mm) i kształtu, wybierając bardziej oryginalne rozwiązania (np. wizytówka w cukierni w kształcę babeczki). Unikalna i nieprzeciętna forma wzbudza zaciekawienie odbiorcy, co zwiększa szansę, że zostanie zapamiętana.
Równie duży wybór można spotkać w przypadku kształtów i kroju oraz rozmiarów czcionek. Współcześnie techniki poligraficzne stwarzają bardzo duży potencjał w przypadku tej dziedziny. Należy pamiętać, że niektóre zawody i branże wymagają prostoty oraz czytelności przekazu. Bardziej wyszukane projekty w lepszym stopniu sprawdzą się tam, gdzie działalność wiąże się z kreatywnością. Jednakże i w tych przypadkach nie można zapomnieć o podstawowej funkcji biletu wizytowego, czyli o funkcji informacyjnej. Rozmaitość kształtów i natłok kolorów mogę odwrócić uwagę odbiorcy od istotny komunikatu.
Nadmiar informacji także wpływa na zakłócenie przekazu. Na wizytówce służbowej wystarczy zamieścić nazwę firmy i logo, imię, nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe. Zazwyczaj nie ma potrzeby umieszczania numeru kont bankowych, numeru NIP i REGON, dodatkowych adresów e-mail. Na wizytówce najlepiej umieścić dane osobowe (opcjonalnie z tytułem naukowym) oraz kontaktowe.
Istnieje duży wybór metod druku.
Doskonała jakość wydruku i personalizacja możliwa jest dzięki wykorzystaniu druku cyfrowego, w który opłaca się inwestować nawet w przypadku składania zamówienia na małą ilość egzemplarzy. Przy zamówieniu wyższego nakładu odpowiedni będzie druk offsetowy. W przypadku chęci uzyskania wypukłej lub wklęsłej czcionki warto postawić na termodruk. Sitodruk z kolei sprawdzi się w przypadku drukowania na różnych podłożach i materiałach mających różny kształt.
Współczesna poligrafia stwarza niemalże nieograniczone możliwości tworzenia blankietów wizytowych, także dowolnej indywidualizacji. Na papierze można odwzorować nawet najbardziej kreatywne projekty. Z tego względu, jeżeli zależy nam na wyróżnieniu się w branży i wykreowaniu nowego oraz spójnego wizerunku, nie sięgajmy po szablony. Zdecydujmy się na unikalny, odpowiednio dostosowany i przygotowany indywidualnie projekt.
Właśnie taki projekt stworzy zespół naszych grafików, którzy będą nad nim pracować dotąd, aż w pełni usatysfakcjonują klienta. Po naniesieniu wszystkich poprawek zostanie przedstawiona ostateczna wersja wizytówki. Po akceptacji pomożemy w wyborze odpowiedniej jakości, gramatury i lub innego materiału, Będziemy także czuwać nad prawidłowym procesem produkcji, która powinna trwać kilka dni. Jeżeli jednak ważne będzie szybkie tempo wykonania blankietu wizytowego, sprostamy Twoim wymaganiom. Jesteśmy zespołem profesjonalistów z Lublina, ale wykonujemy projekty wizytówek i identyfikację wizualną dla firm z całego kraju.