Oklejanie samochodów
Jedna z najskuteczniejszych form marketingu, czyli reklama zewnętrzna, jest coraz bardziej krytykowana zarówno na świecie, jak i w Polsce. Zarzuca się jej zanieczyszczanie i wizualne psucie krajobrazu. Wiele osób skarży się, że przeszkadza im mnogość billboardów, banerów, plakatów, citylightów.
Budzące agresję i odrażenie, szpecą miasta swoją pstrokatością, psują spójny wizerunek ładnych części miasta, deformują jednolity pejzaż zabytkowych dzielnic i negatywnie działają na jednorodną tkankę miasta. Nachalność, szczególna wobec reklam świetlnych, utrudnia koncentrację kierowców, a mieszkańcom bloków i domów zaburza spokojny sen.
Nie można zapomnieć o kwestii ekologii. Reklama zewnętrza najczęściej występuje w formie wielkoformatowej, przy tym zajmując dużo powierzchni, co pochłania sporo zasobów energii i środków chemicznych, w czasie procesu produkcji. Energia potrzebna do zasilenia citylightów także nie jest mała.
W coraz większym stopniu władze dużych miast podejmują decyzję o wprowadzeniu regulacji, a czasem i zakazów związanych z reklamą uliczną. Od reklam wolą estetykę i turystów, którzy udają się do historycznych miejsc nie dla oglądania eksponowanych reklam ulicznych, a dla budowli architektonicznych, muzeów, zabytków, kościołów i niepowtarzalnego klimatu.
Co więc można zrobić, jeżeli pomimo tego, zależy nam na umieszczeniu reklamy w przestrzeni publicznej? Jeżeli chcemy dotrzeć do odbiorców, nie zrażając ich nachalnymi i natarczywymi działaniami marketingowymi? Istnieje dużo rozwiązań, jednak szczególnie polecanym przez nas, jest oklejanie samochodów. Oklejanie, które jest niebanalne, kreatywne i ciekawe. Takie, które zwróci uwagę odbiorców, zaintryguje ich, rozbawi, a nie zdenerwuje i zirytuje.
Wyniki badań same przemawiają za tym, że to narzędzie marketingu jest bardzo skuteczne. Jak podaje Outdoor Adverstising Association, reklama tranzytowa może dotrzeć nawet do 70 000 osób dziennie! To oznacza, że zasięg jej jest większy niżeli w przypadku radia, billboardów czy reklamy direct mailing.
Dodatkowo, zdaniem większości respondentów reklama umieszczona na pojazdach o wiele łatwiej zapada w pamięci. Co najważniejsze, reklama tranzytowa należy do jednej z tanich. Jednorazowe oklejenie samochodu folią wysokiej jakości jest bardzo trwałe, ponieważ wystarcza od 5 do 9 lat ekspozycji. Jest to duży okres czasu, z tego powodu warto sięgnąć po niego i zainwestować w atrakcyjny przekaz ujęty w nieprzeciętną formę.
W jaki sposób można to zrobić? Obecnie jedynym ograniczeniem w tworzeniu i produkcji reklam jest wyłącznie nasza wyobraźnia. Wykonanie druku na folii samoprzylepnej stwarza szeroki wachlarz możliwości, dlatego najistotniejsze jest wykonanie odpowiedniego projektu.
Aby doszło do powstania dobrego designu, potrzebna jest odpowiednia koncepcja. Jeżeli jej jeszcze nie masz, zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy kreatywnym zespołem specjalistów z Lublina. Nasze głowy są pełne świetnych pomysłów, a do tego wiemy, jak należy je realizować i to w atrakcyjnych cenach.